News

AirTHC offers pot-friendly rentals

AirTHC offers pot-friendly rentals

SMOKER FRIENDLY:AirTHC offers bed-and-breakfast listings, much like AirBNB. Photo: Associated Press

DENVER (AP) — Tourists looking for a high time could be headed to Colorado. At least that’s what some entrepreneurs think – and they’re trying to tap into the cash flow from marijuana vacations.

AirTHC offers bed-and-breakfast listings, much like AirBNB.

KUSA-TV reports visitors are able to rent homes where weed use won’t be an issue.

Pot is legal in Colorado, but smoking it in public is not.

Recent News

1 hour ago in Entertainment

Jim Beam fills 14 millionth bottle of bourbon

Fresh
jimbeam807686855761

Jim Beam has filled and sealed its 14 millionth barrel of bourbon since the 1933 repeal of Prohibition, achieving a first in the bourbon industry.

1 hour ago in Music

Stone Temple Pilots shoot down Scott Stapp rumors

Fresh
scottstapp

Stone Temple Pilots have denied reports suggesting the former Creed rocker is set to become their new lead vocalist.

1 hour ago in Entertainment, Viral Videos

‘Star Wars: The Force Awakens’ as told by emojis

Fresh
11-overlay-2

If the blockbuster movie was told entirely by characters on your cell phone.

2 hours ago in Entertainment, Weird

‘Rock’ your clock

Fresh
dwaynetherockjohnson690454149554

Dwayne "The Rock" Johnson has an app to help you organize their day.

2 hours ago in Entertainment, Sports

Hulk Hogan seeks second slam of Gawker over racist comments leak

Fresh
Terry Bollea, known as professional wrestler Hulk Hogan, listens while testifying in his case against the news website Gawker at the Pinellas County Courthouse, in St. Petersburg, Fla., Monday, March 7, 2016. Hogan is suing Gawker for $100 million for publishing a video of him having sex with his best friend's wife. (Boyzell Hosey/Tampa Bay Times via AP, Pool)

Hulk Hogan accused Gawker of leaking his racist remarks in a lawsuit filed in Florida on Monday involving a secretly-recorded sex tape of the wrestling celebrity, who recently won $140 million in damages against the media website in a related case.